Πολιτική Επιστροφών

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας, θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email: info@danaihome.gr ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο: 2261080013. Την απόφασή σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών (επιπλέον πληροφορίες παρέχονται παρακάτω*). Επίσης να μας στείλετε στο email: info@danaihome.gr φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με το τεχνικό τμήμα, αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι φωτογραφίες του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση).

Επίσης τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται ως κατόπιν παραγγελίας, δεν μπορούν να επιστραφούν και να ακυρωθούν από τη στιγμή που υλοποιείται η παραγγελία.

Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι μέχρι να καταφθάσουν τα προϊόντα στις αποθήκες μας, βρίσκονται υπό τη δική σας ευθύνη, γι’ αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα στην εργοστασιακή τους συσκευασία, ώστε να μη δεχθούν κάποια επιπλέον φθορά από αυτή που ήδη έχετε αναφέρει. Προϊόντα σε ακατάλληλη κατάσταση δεν γίνονται δεκτά.

 

  1. Σε περίπτωση που η επιστροφή του προϊόντος είναι αναιτιολόγητη (π.χ. δεν σας άρεσε το προϊόν), ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη – εργοστασιακή κατάσταση/συσκευασία που το παρέλαβε. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνει ο πελάτης και αφότου παραλάβει η εταιρεία ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί το διαθέσιμο ποσό που αφορά την αξία των προϊόντων. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί – μονταριστεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κτλ., τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσης, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κτλ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Τέλος ο πελάτης θα πρέπει να προβεί στην αποστολή φωτογραφιών από την εξωτερική συσκευασία του προϊόντος πριν το αποστείλει, καταρχάς για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος από το τεχνικό μας τμήμα και κατά δεύτερον για την αποφυγή προβλημάτων σε περίπτωση που το δέμα δεχθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά.
    Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  2. *Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ή να αντικατασταθεί ένα προϊόν ελαττωματικό θα πρέπει να τηρηθεί η παρακάτω διαδικασία.
    Αν ο πελάτης κατά την παραλαβή εντοπίσει την οποιαδήποτε εξωτερική φθορά (π.χ. φθαρμένη – σκισμένη εξωτερική συσκευασία που προϊδεάζει πιθανή εσωτερική φθορά), παροτρύνεται και συνιστάται από την εταιρεία να προβεί σε άρνηση παραλαβής και στη συνέχεια έγγραφης κοινοποίηση της άρνησής του στην εταιρεία. Αν ο πελάτης παραλάβει το δέμα βρίσκεται υπό τη δική του ευθύνη και οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει εσωτερικά μπορεί να αντικατασταθεί μόνο με αντίστοιχο κόστος.
  3. Σε περίπτωση που ο πελάτης λάβει το προϊόν σε άρτια κατάσταση αλλά κατά το άνοιγμα της συσκευασίας εντοπίσει την οποιαδήποτε έλλειψη (π.χ. παρελκόμενα, βίδες κτλ.) όσον αφορά τη συναρμολόγηση και τη χρήση του προϊόντος, θα πρέπει εντός 48 ωρών να κοινοποιήσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στην εταιρεία μέσω email info@danaihome.gr . Είναι αναγκαίο να φωτογραφίσει τα όσα έχει παραλάβει, να τα προωθήσει στην εταιρεία και αφότου η εταιρεία λάβει το email εντός του χρονικού ορίου που ορίζεται, οφείλει να εξυπηρετήσει τον πελάτη.
  4. Σε περίπτωση που τα προϊόντα έχουν αποσταλεί με μεταφορική εταιρεία και επιθυμείτε επιστροφή υποχρεούστε να μεταβείτε και να παραδώσετε οι ίδιοι το δέμα στη μεταφορική εταιρεία σε άρτια συσκευασία όπως τα παραλάβατε. Σε αυτήν την περίπτωση τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη μέχρι τον τελικό προορισμό (κατάστημα Λιβαδειάς).
      • Αν βρίσκεστε στην πόλη της Θεσσαλονίκης συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία είναι ο ΚΑΣΑΠΗΣ Α.Ε. (Αρκαδίου 6, Καλοχώρι Θεσσαλονίκης, τηλ.: 2310753101)
      • Αν βρίσκεστε στην πόλη της Αθήνας συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία είναι ο ΜΑΡΙΝΟΣ (Αγίας Άννης 50, Αιγάλεω, τηλ.: 2103463600).
      • Αν βρίσκεστε σε περιοχή όπου το προϊόν για να επιστραφεί σε εμάς θα χρειαστεί να μεταφερθεί με δύο ή περισσότερες μεταφορικές εταιρίες, η πρώτη μεταφορική εταιρία στην οποία θα παραδώσετε εσείς άμεσα το προϊόν για επιστροφή θα πληρωθεί από εσάς, ενώ το κόστος μεταφοράς για τις επόμενες μεταφορικές (δεύτερη, τρίτη κλπ) θα αφαιρεθεί από το ποσό που θα σας επιστραφεί.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα θα πρέπει να φέρουν διακριτικά ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

  1. Στην περίπτωση χρέωσης του πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του πελάτη.
  2. Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει προβεί στην πληρωμή του μέσω τραπεζικής κατάθεσης, θα πρέπει να κοινοποιήσει γραπτώς το αίτημά του μέσω email info@danaihome.gr σημειώνοντας τα παρακάτω στοιχεία: ΙΒΑΝ, τράπεζα στην οποία ανήκει και ονοματεπώνυμο δικαιούχου, έτσι ώστε εντός 48 ωρών η εταιρεία να προβεί στην επιστροφή των χρημάτων του.

Ακύρωση Παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας υλοποιείται από το danaihome.gr σε περίπτωση που σε 7 εργάσιμες ημέρες μετά το πέρας της προθεσμίας, δεν έχει πραγματοποιηθεί η κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμα και να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο τηλ.:2261080013 – 6936853095 και ηλεκτρονικά στο email info@danaihome.gr για την επιλογή σας. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παραλαβή, επικοινωνήστε μαζί μας και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας. Τέλος, αν το προϊόν σας έχει τιμολογηθεί και έχει δρομολογηθεί τα έξοδα αποστολής αλλά και επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.